over droomklanten en klantdromen

ook iets voor JOUW bedrijf?

Centraal in onze aanpak staat de verbinding met je gast, uhm … klant. Niet verwonderlijk, dus, dat ook wij nagedacht hebben over onze droomklant.

voor wie

Ons gedachtengoed is waardevol voor iedereen, maar we kennen onze grenzen. We richten ons daarom op kleine tot middelgrote bedrijven met een directeur-eigenaar en een klein (management)team.

waarom

Om ‘de beginners mind’ weer terug te krijgen in het bedrijf. Dat gevoel dat je had toen je net startte, de energie die dat gaf, de verbondenheid met je eerste klanten. Is dat er nog steeds? Dan las je dit waarschijnlijk niet …

???

weet eigenlijk nier zo goed wat ik hier moet zetten (maar ik heb drie blokjes)

ONZE DROOMKLANT

De succesvolle, maar toch wat ontevreden, groeier

Je bent directeur-eigenaar van een bedrijf dat ooit is ontstaan vanuit een diepgewortelde passie. Je bedrijf is gegroeid, je hebt mensen om je heen verzameld en het loopt op zich best lekker. Maar … 

  • de werkdruk begint wat te hoog te worden
  • ons team is minder enthousiast dan ze waren
  • je moet steeds vaker aan zaken ‘trekken’
  • jullie besteden te veel tijd aan ‘gedoe’
  • niet al je klanten zijn nog even tevreden met je
  • en jij eigenlijk ook niet meer met al je klanten

Kortom, je voelt dat er ergens energie ‘lekt’. Je begint tegen grenzen aan te lopen en nog iemand erbij is niet de oplossing. Je moet keuzes maken, maar welke?

Wij gaan je helpen!

De klantdroom

Terug naar de

beginners mind!

Soms, in een onbewaakt moment, denk je terug aan hoe het was. Toen je begon met je bedrijf, je eerste tevreden klanten, écht ambassadeurs zijn het (en nog steeds), je eerste medewerkers, de betrokkenheid en energie die er in je bedrijf zat. Je voelde gewoon dat het klopte!

En je klanten ook!

Dát moet weer terug! De passie, de energie, de betrokkenheid, de tevredenheid, de ambassadeurs.

Dat kán alleen maar ten goede komen van je klanten!

Jim Coumans (james robinson)

“Hier een mooie quote van Jim”

en hier een stuk tekst over wat we voor ze gedaan hebben en wat het resultaat voor hen wasen hier een stuk tekst over wat we voor ze gedaan hebben en wat het resultaat voor hen wasen hier een stuk tekst over wat we voor ze gedaan hebben en wat het resultaat voor hen wasen hier een stuk tekst over wat we voor ze gedaan hebben en wat het resultaat voor hen wasen hier een stuk tekst over wat we voor ze gedaan hebben en wat het resultaat voor hen was

kopje koffie doen?

hosvitality

Laura Lazzarini
Rob Kemmeren
-
eyserheide 27
6287 NB Eys
043-3637027