Hosvitality - je bedrijf vitaal gastvrij

Laura en Rob

Bedenkers van de hosvitalty aanpak. Dat ook jóuw bedrijf helpt aan een échte klik met je gasten. Én aan een enorme energie boost!

 

Maar wie denken wij wel wie we zijn?

ERVARINGSDESKUNDIG

Wij hebben veel fouten al voor je gemaakt. Onze verhalen en inzichten kunnen inspireren én helpen voorkomen in dezelfde valkuil te stappen. Ons beider ‘corporate’ ervaring en logisch denkvermogen helpen om snel tot de kern te komen.

POSITIEF & BETROKKEN

Met gezond verstand, én volle aandacht voor de mensen waarmee we werken, bereiken we mooie dingen. In een veilige omgeving, waarin iedereen mag zijn wie hij is en zeggen wat hij vindt. Onze open en nieuwsgierige houding helpt daarbij.

RESULTAATGERICHT

Hoe fijn en laagdrempelig onze aanpak ook is, het gáát wél ergens over natuurlijk! Jouw bedrijf namelijk. We garanderen je dat we je pas loslaten als we samen tot een mooi resultaat zijn gekomen. Wat dat is bepalen we natuurlijk ook samen.

Wie zijn wij?

bedenkers van de Hosvitality aanpak

Laura Lazzarini

Hosvitality Coach

Laura heeft ruime ervaring als bedrijfsadviseur, business coach én gastvrouw. Heeft veel oog voor het individu en gaat graag de diepte in. Leeft van doelen en structuur en helpt anderen bij het vinden van die van hun. Stelt nogal eens de lastigere vragen.

Rob Kemmeren

Hosvitality Coach

Na jaren management ervaring in grote bedrijven kiest Rob voor het eigen ondernemerschap. Gepassioneerd gastheer. Kei in het creëren van de juiste omstandigheden. Om het beste uit mensen te halen. Is graag aan het woord (maar kan ook goed luisteren).

ons verhaal

échte gastvrijheid begint bij jezelf

niet bij de gast

 

Al ruim 10 jaar stoppen wij onze ziel en zaligheid in Dalauro Bed & Breakfast, een ontmoetingsplek voor levensgenieters in de Zuid-Limburgse heuvels. Met veel trouwe gasten, mooie reviews, diverse awards en meer. We verruilden beiden een goede baan in een corporate omgeving voor een onzeker bestaan als gastgevers in onze eigen droomplek. Alleen nog maar doen wat we leuk vinden was ons ideaalbeeld. En dat ging ons eigenlijk best goed af … tot we afbrandden.

HOE IS DAT MOGELIJK?

Doen wat je leuk vindt en dan in een burnout belanden; het moet niet gekker worden! Lang hebben we gedaan alsof er niets aan de hand was, tot Rob er voor het eerst over vertelde tijdens Deel Je Verhaal. Hij vond het erg ongemakkelijk om over zichzelf te praten, maar direct ná zijn verhaal bleek dat hij er mensen mee had geraakt. Dat inspireerde ons beiden om door te pakken. Het échte antwoord te vinden op de vraag hierboven. Het duurde even, maar …

WE ZIJN ER UIT!

Tijdens onze zoektocht komen we tot interessante inzichten. Ineens vallen een aantal kwartjes op hun plek. Dingen die we doen, keuzes de we maken, valkuilen waarin we belanden … ze krijgen ineens betekenis. We beginnen te begrijpen waarom we doen wat we doen, wat onze drijfveren zijn, waarom we bepaalde keuzes maken, waar we te ver gaan, hoe we dat had kunnen voorkomen, wat échte gastvrijheid eigenlijk is en welke grenzen je daarbij moet bewaken.

DE SOM VAN ONZE INZICHTEN
blijkt iets in ons te ontbranden 
dat niet meer te doven is

We zijn er van overtuigd dat we een aanpak hebben ontwikkeld, die enorm kan helpen bij de ontwikkeling van duurzame gastvrijheid* binnen je bedrijf. En hoe je daarbij kunt voorkomen dat iemand (net als wij) tegen de muur loopt. Er is namelijk iets dat in de bestaande inzichten over de ontwikkeling van gastvrijheid* binnen je organisatie structureel onderbelicht blijft …

Gastvrijheid is zó veel meer dan ‘de gast centraal stellen’

Sterker nog, het draait in beginsel helemaal niet om de gast … maar om jou! Wij geloven namelijk dat het bij de ontwikkeling van een écht gastvrij* bedrijf, vooral belangrijk is om te redeneren vanuit de drijfveren en waarden van het bedrijf, haar directeur/eigenaar, de medewerkers. Door die helemaal te doorgronden en te doorleven, draag je ze van nature uit en trek je gasten* die zich daar helemaal goed bij voelen. En dat ontketent een energie die niet meer te stoppen is. En dat voelen gasten*. Gegarandeerd!

VITAAL GASTVRIJ, noemen we dat

Lees hier meer over de Hosvitality aanpak. Bijvoorbeeld over hoe een simpele driehoek je onmiddellijk gaat helpen bij het creëren van een situatie die het beste biedt voor jezelf, je medewerkers én je gasten*.

* Vervang in bovenstaand stuk gerust gast door klant en gastvrijheid door klantgerichtheid als dat voor jou beter voelt.
Het zijn feitelijk natuurlijk verschillende dingen, maar het maakt voor onze aanpak niet uit.

Je bedrijf vitaal gastvrij

Wij geloven dat in ieder mens iets moois schuilt, maar alleen in de juiste omstandigheden zal het bloeien.

inspirerend

positief 

resultaatgericht

authentiek

gezond verstand

eenvoud

aandacht

betrokken

open

samen verantwoordelijk

Jullie openheid en kwetsbaarheid maakt dat er snel verbinding ontstaat.

Linda Commandeur, stichting Pak An

kopje koffie doen?

hosvitality

Laura Lazzarini
Rob Kemmeren
-
p/a POSTSTRAAT 1
6135 KR SITTARD
046 - 2046076